Achtbaan restaurant voor Europapark

  • europapark

    Europapark opent in 2011 naast de nieuwe sprookjes ook een compleet nieuw restaurantconcept voor pretparken.

    In dit nieuwe restaurant worden namelijk etenswaren niet opgediend door obers, maar komen de maaltijden op tafel door middel van een achtbaantraject. Zelfs flessen wijn komen via een achtbaantraject, dat dwars door het restaurant loopt, op tafel.

    Verder kunnen de bestellingen zelf digitaal door een scherm wat aan tafel zit verstuurd worden.

    Europapark is hiermee het eerste pretpark in de wereld dat dit nieuwe concept gaat hanteren. Er gaan zelfs geruchten dat er in het achtbaan traject ook een looping komt waarmee Europapark ook de primeur heeft.

  • pretpark-korting.com

    Euh vet! Maar.. eten die geschut, geprakt en doorelkaar voor je geserveerd wordt lijkt me niet echt handig..

  • europapark

    Ik ben erg benieuwd naar de uitwerking van Europapark.

    Het eten komt via pannentjes op de tafels, dus dan is het niet zo erg als het een beetje doorelkaar geschut is.

    Ik heb hier een filmpje van al een bestaand achtbaan restaurant ook ergens in Duitsland.

    http://www.youtube.com/watch?v=phqS29_Gzys

  • Caressa

    Dat heet Food Looping restaurant. Afgelopen dinsdag daar gegeten, erg leuk en lekker!